Výměna zboží


Pravidla pro výměnu:

  • Zboží musí být nenošené,
  • musí odpovídat hygienickým podmínkám,
  • musí být v původním neponičeném obalu a s visačkou (produkty obdržené s ustřiženou visačkou nevyměňujeme! Výjimkou jsou produkty výrobce Kesi, které mají visačky volně vložené v obalu s produktem).
  • Z hygienických a zdravotních důvodů nelze vyměnit následující produkty: punčochové zboží, ponožky, bodystocking, nalepovací podprsenky apod.
  • Zboží lze vyměnit i za kupón, který lze uplatnit na nákup jakýchkoliv produktů později - platnost takového kupónu pak bývá 6 měsíců.
  • Kupující zasílá zboží zpět na své vlastní náklady.
  • Na vyměněné zboží nelze uplatnit žádné dodatečné slevy.

Jak postupovat:

Zboží pečlivě zabalte a pošlete Českou poštou jako společně s tímto formulářem.
Důrazně Vás žádáme, neposílejte zásilky jinou přepravní službou - jezdí zde mimo naši pracovní dobu, zásilky nemohou být převzaty.

ADRESA PRO ZASÍLÁNÍ:
Rosbelen s.r.o.
Horní Krupá 178
580 01 Horní Krupá
Česká republika
Osobní vrácení na této adrese není možné.

Nemusíte se bát, že u nás za výměnu budete platit. Nové zboží Vám pošleme ZDARMA Českou poštou nebo Zásilkovnou! - Přeprava zdarma platí pouze v rámci ČR, ve 30 denní lhůtě a pouze pro první výměnu.

Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.