Nejčastější otázky


Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Odeslání objednávky závisí na dodací lhůtě uvedené u každého produktu. Zboží, které je skladem, je obvykle odesláno nejpozději následující pracovní den. Produkty, které nejsou skladem, dle dodací lhůty uvedené u každé varianty.
Objednávky vyřizujeme jako kompletní - v případě, že objednáte produkt se skladovou dostupností "Skladem" a zároveň i zboží, které nemáme skladem, čekáme na naskladnění produktu a následně objednávku odešleme kompletně.

 

Mohu sledovat pohyb mé zásilky?

Ano, ihned jakmile zboží odesíláme, Vám e-mailem pošleme odkaz, kde můžete sledovat pohyb zásilky na stránkách zvoleného přepravce.
V případě přepravce PPL Vás kurýr bude v den doručení i telefonicky kontaktovat.

 

Co když si objednám velikost, která mi nesedí?

Vůbec nevadí, rádi Vám zboží zdarma vyměníme za jinou velikost (platí pouze v rámci ČR). Pokud Vám zboží nesedí, kontaktujte nás. Pokud nebude Vámi požadovaná velikost skladem, můžete si vybrat úplně jiný produkt nebo Vám vrátíme Vaše peníze.

 

Vrátil/a jsem zboží, za jak dlouho mi vrátíte peníze?

Peníze se vždy snažíme vracet jak nejrychleji je to možné. Nejpozději však do 14ti dní od přijetí Odstoupení od kupní smlouvy.

200 Kč na Váš první nákup

Nezmeškejte žádné
novinky a slevy:

200 Kč na Váš první nákup

po přihlášení k newsletteru

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.