Reklamace

Reklamace = pokud je zboží vadné, nikoliv, že Vám zboží nesedí. V takovém případě využijte http://www.beler.cz/vraceni-zbozi/

Kde najdu reklamační řád?

Kompletní znění reklamačního řádu najdete ZDE.

Kde mohu uplatnit reklamaci?

Před zasláním reklamace nás nejprve kontaktujte na email info@beler.cz nejlépe s fotkou a popisem vady. V mnoha případech reklamaci vyřídíme pouze na základě zaslané fotky a není tak třeba nám produkt posílat.

  • Adresa pro vrácení zboží: 
    • BELER fashion
      Strojírenská 371/2
      591 01 Žďár nad Sázavou
      (Adresa neslouží pro osobní návštěvy)


Zboží pečlivě zabalte a pošlete "doporučeně". (Doporučené psaní, doporučený balík)

Co je potřeba doložit k reklamovanému zboží?

K reklamaci doložte kopii nákupního dokladu a formulář, který stáhnete ZDE. V každém případě Vám doporučujeme nás kontaktovat pomocí telefonu +420 736 237 010 nebo emailem info@beler.cz, kde Vám ochotně s reklamací pomůžeme.

Jak dlouho bude reklamace trvat?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji – 99 % reklamací vyřídíme do 10 pracovních dnů od přijetí zboží. 

Máte nějaký dotaz ohledně reklamace?

Zavolejte nám na tel. číslo +420 736 237 010 nebo nám napište na email info@beler.cz. Rádi Vám se vším pomůžeme!

Ověřeno zákazníky